Kanai, birželio 26 d. (BNS). Komedijos festivalio „Vilnius Comedy Fest“ reklamos kampanija šiemet liko per žingsnį nuo prestižinio „Kanų liūto“ apdovanojimo.
Agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ darbas, kurio pagrindu tapo Vilniaus herbo elementai, pateko į trumpąjį sąrašą dviejose dizaino kategorijose. Tai - geriausias lietuvių šių metų pasiekimas Prancūzijos Rivjeros mieste vykusiame didžiausiame pasaulyje reklamos festivalyje.
„Lietuviai yra pakankamai rimti žmonės, o „Vilnius Comedy Fest“ buvo ta vieta, kur norėjome pasijuokti iš savęs. Nusprendėme panaudoti tai, kas daugeliui atrodo šventa ir neliečiama - šventą Kristoforą“, - BNS sakė reklamos agentūros vadovė Justina Jurevičiūtė.
Šiemet „Kanų liūtai“ sulaukė daugiau kaip 13,5 tūkst. delegatų iš maždaug 90 šalių, vertinimui pateikta per 40 tūkst. darbų. Apdovanojimus pelno mažiau nei 5 proc. darbų.
Lietuviai šiais metais pateikė 29 paraiškas, dauguma iš jų - „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Paraiškas taip pat pateikė „Milk“ ir „NEW! Creative agency“ agentūra.
„Norime užsikelti kartelę, einame ten, kur eina visas pasaulis“, - kalbėjo J.Jurevičiūtė.
Kanų liūtų kūrybiškumo festivalyje šiemet itin daug dėmesio skirta diskusijoms, kaip reklamos industriją gali pakeisti sparčiai besivystanti virtualios realybės technologija.
[email protected], +370 5 205 8514 - Lietuvos naujienų skyrius