2020.02.14 09:54 |Kategorija:  Cover news with delay

SEB pradėjus IT sistemos atnaujinimą, bankas neteiks dalies paslaugų

Vilnius, vasario 14 d. (BNS). Vienas didžiausių Lietuvos komercinių bankų SEB penktadienį pradėjo diegti naują informacinių technologijų (IT) platformą ir atnaujina interneto banką. Dėl to vasario 14-17 dienomis laikinai neveiks dalis banko paslaugų. 

Diegiant sistemą, tris dienas laikinai neveiks interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu, nedirbs banko skyriai.

Pasak banko vadovų, perkelti duomenis užtruks 44 valandas, nes IT platformos keitimas – didelis ir sudėtingas projektas. Atnaujinusi IT sistemą Lietuvoje SEB grupė užbaigs IT platformos suvienodinimą Baltijos šalyse.

Parengiamuosius IT platformos keitimo darbus SEB pradėjo 2017 metais, per trejus metus į ją investuota 40 mln. eurų. SEB prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius Aivaras Čičelis anksčiau sakė, kad tai yra didžiausia kada nors atlikta Lietuvoje SEB banko investicija. 

Jo teigimu, įdiegus naują IT platformą klientai galės patys keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, jei reikės – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą.

Taip pat bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas. Verslo klientai internetu galės pateikti kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę.

Autoriai: Erika Alonderytė, Roma Pakėnienė

redakcija@bns.lt, +370 5 205 85 11, Verslo naujienų skyrius

Rodyti: 
 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.

Penktadienis, vasario 21

2020.02.21 20:24
Lietuvos politika 2020.02.21 20:24
2020.02.21 19:25
Užsienio naujienos 2020.02.21 19:25
2020.02.21 17:17
Užsienio naujienos 2020.02.21 17:17
2020.02.21 16:33
Lietuvos politika 2020.02.21 16:33
2020.02.21 16:08
Užsienio naujienos 2020.02.21 16:08
1 2 3 4 5