2018.07.16 17:12 |Kategorija:  SC - Pranešimai spaudai

Tai yra pranešimas spaudai, už kurio turinį BNS neatsako.

Patogus būdas interneto ir televizijos planui pasirinkti

Telekomunikacijų paslaugų tiekėjų gretos gausėja, kartu didėja jų siūlomų paslaugų planų įvairovė, kurioje vartotojams vis lengviau pasimesti. Skirtingų tiekėjų interneto ir televizijos planų skaičius nuolat auga, todėl savarankiška geriausiai tinkančio plano paieška dažnai užima neproporcingai daug laiko ir negarantuoja optimalaus rezultato. Telekomunikacijų paslaugų rinkos spartus augimas paskatino „myPlan“ komandą pasiūlyti vartotojams itin patogų ir greitą būdą, suteikiantį galimybę pasirinkti iš daugiau negu 200 skirtingų interneto ir televizijos planų.

Šiuolaikinėje visuomenėje internetas ir televizija jau seniai yra būtinosios paslaugos, kurių tiekėjai vis aršiau konkuruoja tarpusavyje. Norint padaryti tinkamą pasirinkimą, svarbu atsižvelgti į tai, kad kiekvienas tiekėjas savo paslaugas siekia pristatyti geriausiai įmanomu būdu, todėl skirtingų bendrovių siūlomus interneto ir televizijos planus svarbu palyginti tarpusavyje. „myPlan“ profesionalai turi išskirtinę patirtį ir kompetencijas telekomunikacijų paslaugų rinkoje – jie gali greitai nustatyti kiekvieno vartotojo poreikius ir juos geriausiai atliepiantį interneto ir televizijos planą.

Nemokamų konsultacijų telefonu metu „myPlan“ specialistai kruopščiai įsigilina į vartotojų poreikius ir pagal adresą, kuriuo bus naudojamasi paslaugomis, įvertina esamas technines galimybes. „myPlan“ bendradarbiauja su 15 interneto ir televizijos paslaugų tiekėjų („Viasat“, „Telia“, „Splius“, „Init“, „Cgates“, „Penki“, „Mezon“ ir kitais), tačiau visi skirtingų tiekėjų siūlomi planai yra vertinami objektyviai ir tarpusavyje lyginami taip, kad galima būtų išskirti ne tik jų privalumus, bet ir trūkumus.

myPlan“ ekspertai vertina visus su interneto ir televizijos paslaugomis susijusius aspektus – kokybę, kainą, technines galimybes ir daugelį kitų. Pasirenkant konkrečiam vartotojui geriausiai tinkantį planą, svarbu įvertinti vietos, kurioje norima naudotis paslaugomis, technologines galimybes, galimus duomenų atsisiuntimo ir išsiuntimo greičius. Taip pat būtina atsižvelgti į interneto ir televizijos paslaugų tiekimo patikimumą, išanalizuoti klientų ir partnerių atsiliepimus apie konkrečius teikėjus. Labai svarbūs yra ir su tiekėjų klientų aptarnavimu susiję aspektai, tokie kaip, pavyzdžiui, atsakymo į vartotojų klausimus greitis ir techninių sutrikimų šalinimo operatyvumas.

Norint pasirinkti geriausiai tinkantį interneto it televizijos planą, taip pat būtina įvertinti paslaugų įdiegimo ir specialios įrangos (kai tokia yra reikalinga) kainą. Konkretaus plano tinkamumas priklauso ir nuo to, kiek žmonių naudosis telekomunikacijos paslaugomis, kam bus teikiamos šios paslaugos – privatiems asmenims ar verslui? Ypatinga dėmesį svarbu atkreipti ir į visus teisinius niuansus – sutarties trukmę, keitimo ir nutraukimo sąlygas. Įvertinti reikia ir visas papildomas sutarties sąlygas ypatingą dėmesį skiriant sutartyje įtvirtintiems apribojimams.

myPlan“ misija neapsiriboja vien išoriniu interneto ir televizijos paslaugų rinkos vertinimu. Kiekvienoje situacijoje siekiama ne tik informuoti, bet ir apginti paslaugų gavėjų interesus, todėl su telekomunikacijų paslaugų tiekėjais yra vykdomos derybos, kurių metu siekiama susitarti dėl mažiausiai įmanomų paslaugų kainų. Toks proaktyvus požiūris suteikia galimybę pasiūlyti ne tik geriausias tiekėjų sąlygas, bet ir įvairias papildomas nuolaidas.

myPlan“ specialistai visuomet pasiruošę padėti ir po sutarties pasirašymo su konkrečiu tiekėju. Kai kyla nesklandumų, norima pakeisti planą ar net tiekėją, išsami konsultacija veiksmingai padeda rasti geriausią būdą, kaip nebetenkinantį planą pakeisti optimaliu telekomunikacijų paslaugų sprendimu. Su paslaugų tiekėjais „myPlan“ komanda bendradarbiauja aukščiausiu lygmeniu, todėl kylančios problemos išsprendžiamos itin operatyviai.

Renkantis geriausiai tinkantį interneto ir televizijos planą, nemokama profesionali konsultacija suteikia galimybę negaišti laiko, sutaupyti pinigų ir išvengti situacijų, kai vienas vadybininkas, nepateikdamas aiškių atsakymų, vis nukreipia pas kitą.

Artūras Meškelė
[email protected]

Tai yra pranešimas spaudai, už kurio turinį BNS neatsako.

Rodyti: 
 
 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.

 

Naujienų srautas

Neprisijungusiems naujienos rodomos su 1 val. pavėlavimu.
 

Ketvirtadienis, balandžio 25

2024.04.25 05:14
Lietuvos politika 2024.04.25 05:14

Trečiadienis, balandžio 24

2024.04.24 20:01
Užsienio naujienos 2024.04.24 20:01
2024.04.24 18:34
Užsienio naujienos 2024.04.24 18:34
2024.04.24 18:28
Užsienio naujienos 2024.04.24 18:28
2024.04.24 18:15
Užsienio naujienos 2024.04.24 18:15
2024.04.24 14:00
Užsienio naujienos 2024.04.24 14:00
2024.04.24 11:06
Užsienio naujienos 2024.04.24 11:06
2024.04.24 09:40
Užsienio naujienos 2024.04.24 09:40
2024.04.24 07:23
Kriminalai 2024.04.24 07:23