2015.04.27 10:48 |Kategorija:  SC - Pranešimai spaudai

Tai yra pranešimas spaudai, už kurio turinį BNS neatsako.

„Vičiūnų grupės“ sėkmės istorijoje – naujos gamyklos ir žemynai

Vieną po kito naujus žemynus užkariaujanti bendrovė „Vičiūnų grupė“ nesustabdomai plečia gamybos bazes. Diegiamos modernios, ne tik Lietuvoje, bet ir Europoje iki šiol nenaudotos technologijos. Plungėje grupė atidarė džiuvėsių gamyklą, kuri žymi dar vieną šuolį ir kryptį bendrovės veikloje. Projektas VP2-2.1-ŪM-05-V-02-008 "Džiūvėsių gamyba Plungėje" dalinai finansuotas iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų. Paramos suma siekia 923887,86 EUR (3 190 000,00 LTL).  

 Gamins amerikietiškus džiūvėsius

Išskirtiniame ir moderniame džiūvėsių gamybos ir sandėliavimo komplekse džiūvėsiai bus gaminami kitaip, negu iki šiol buvo įprasta Lietuvoje ar Europoje. Tam pasirinkta amerikietiška įranga bei technologija. Jos pagrindas – džiūvėsių gamybos metu aukštoje temperatūroje kaitinami miltai.

Cecho pajėgumai – apie 1000 kilogramų produkcijos per valandą, atsižvelgiant į miltų rūšį. Tai bus sudėtinga, tačiau išskirtinai automatizuota gamybos linija. Ją prižiūrės iki 20 specialistų. Gamybai reikalingus grūdus bendrovė pirks ir iš vietos ūkininkų.

Pusės šios produkcijos vartotojai – žuvies produktus gaminančios „Vičiūnų grupės“ įmonės. Kitą dalį ketinama pasiūlyti mėsos gamintojams ir mažmeninės prekybos pirkėjams.

Produkcija – ir Lietuvos moterims

Bendrovės „Vičiūnų grupė“ valdybos pirmininkas Visvaldas Matijošaitis tikisi, kad džiūvėsiai turėtų pradžiuginti ir Lietuvos moteris, kurios ruošdamos žuvies patiekalus namuose pasigenda tinkamų kokybiškų priedų. 

Džiūvėsių gamybos ir sandėliavimo komplekso projekto vertė – daugiau kaip 4 mln. eurų. Be to, tai inovatyvi, gerokai mažiau energijos resursų reikalaujanti, gamtą tausojanti technologija. Ji papildys šioje įmonėje itin draugiškus aplinkai amoniakinę kompresorinę, kurioje šaldomi koldūnai, kiaušinių daužymo bei perdirbimo cechą bei žaliosios energijos gamybos pavyzdžiu dirbančią biokatilinę.

Mėgsta pradžiuginti vartotojus

Naujos investicijos dar labiau išplės „Vičiūnų grupės“ produkcijos asortimentą įvairiose pasaulio šalyse bei padės rasti naujų rinkų bei nišų.

Bendrovė savo produkciją parduoda net 58 šalių pirkėjams. Neseniai pardavimų žemėlapį papildė dar vienas žemynas – Australija.

„Turime idėjų dešimtmečiui į priekį. Žaibiškai reaguojame į skirtingus vartotojų poreikius visame pasaulyje. Gerbiame skonių įvairovę ir ją palaikome. Daug traukiniais keliaujantiems anglams siūlome kelionėms skirtas surimi lazdeles su padažu, rūkytų silkių ir sviesto pakuotes. Prancūzams surimi lazdelių ir padažo rinkinius ruošiame vakarėliams. Vokiečiams panašų produktą siūlome vienam asmeniui skirtoje pakuotėje. Visos panašių produktų variacijos įkvepia mus tarsi džiazo muzikantus. Mums tiesiog patinka pradžiuginti vartotojus“, – kalbėjo V. Matijošaitis.

Kuria naują verslo kultūrą

Anot V. Matijošaičio, „Vičiūnų grupę“ nuolat egzaminuoja įvairių skonių pirkėjai visame pasaulyje. Gamintojai išmoko būti ypač lankstūs. Be to, pavyko pasiekti ir pasaulio maisto pramonės ekspertų pripažinimą. Tai yra ypač susitelkusių ir kūrybingų „Vičiūnų grupės“ specialistų laimėjimas.

„Aišku ir tai, kad pergalės diktuoja naują verslo kultūrą. Nesame iš tų, kurie besąlygiškai siekia tik pelno. Tik tie, kuriems dirbti yra įdomu, gali pasiekti geriausių rezultatų. Dėl to mums rūpi, kaip jaučiasi mūsų darbuotojai“, – sakė bendrovės „Vičiūnų grupė“ vadovas.

Pasak įmonių grupės vadovo, dirbama pagal aukščiausius darbo santykių, darbo organizavimo, darbuotojų saugos ir sveikatos bei aplinkosaugos standartus. Tai patvirtino ir pernai „Vičiūnų grupės“ inicijuotas socialinės atsakomybės auditas.

Pastebimi Europoje ir pasaulyje

Plėtrą ir žinomumą „Vičiūnų grupei“ padeda užtikrinti ir dalyvavimas tarptautiniuose prestižiniuose renginiuose. Balandžio pradžioje Briuselyje vyksiančioje parodoje „Vičiūnų grupė“ įrengs didžiausią parodos stendą.

„Vičiūnų grupės“ gaminius pristatys penkios dešimtys šios kompanijos darbuotojų. „Mūsų bendradarbių, partnerių ir darbuotojų komandoje derybos vyks daugiau nei dešimčia skirtingų kalbų. Daug dėmesio bus skiriama naujoms galimybėms Afrikos, Azijos, JAV, Kanados rinkose“, – įmonių grupės planais dalijosi V. Matijošaitis.

Praėję metai „Vičiūnų grupei“ buvo ir svarių įvertinimų laikotarpis. Nacionaliniame Lietuvos pramonininkų konfederacijos konkurse „Lietuvos metų gaminys 2014“ „Vičiūnų“ grupės įmonių produktai įvertinti šešiais aukso medaliais. Tarp aukščiausią įvertinimą pelniusių grupės gaminių – keturi žuvies gaminiai, koldūnai ir duona.

Įmonių grupės vadovas V. Matijošaitis pateko tarp 100 įtakingiausių pasaulio vadovų, plėtojančių tarptautinį žuvies ir jūsų gėrybių verslą.  Įtakingiausiųjų ir svarbiausiųjų šimtuką išrinko pasaulinė žuvies pramonei skirtų leidinių grupė „IntraFish Media“. Lietuvos verslininkas šiame sąraše užima 36 vietą.

 

Aldona Violeta Grinienė
Komunikacijos direktorė
UAB "Vičiūnų grupė"
861562217
[email protected]

Tai yra pranešimas spaudai, už kurio turinį BNS neatsako.

Rodyti: 
 
 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.

 

Naujienų srautas

Neprisijungusiems naujienos rodomos su 1 val. pavėlavimu.
 

Penktadienis, balandžio 19

2024.04.19 09:56
Kriminalai 2024.04.19 09:56
2024.04.19 07:50
Užsienio naujienos 2024.04.19 07:50
2024.04.19 07:27
Užsienio naujienos 2024.04.19 07:27
2024.04.19 06:40
Užsienio naujienos 2024.04.19 06:40
2024.04.19 06:15
Užsienio naujienos 2024.04.19 06:15
2024.04.19 06:12
Įvairenybės, kultūra 2024.04.19 06:12
2024.04.19 05:35
Lietuvos politika 2024.04.19 05:35
2024.04.19 05:06
Lietuvos politika 2024.04.19 05:06

Ketvirtadienis, balandžio 18

2024.04.18 19:30
Įvairenybės, kultūra 2024.04.18 19:30