2016.06.26 15:28 |Kategorija:  Cover news with delay

„Vilnius Comedy Fest“ reklama liko per žingsnį nuo prestižinių Kanų liūtų

Kanai, birželio 26 d. (BNS). Komedijos festivalio „Vilnius Comedy Fest“ reklamos kampanija šiemet liko per žingsnį nuo prestižinio „Kanų liūto“ apdovanojimo.

Agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ darbas, kurio pagrindu tapo Vilniaus herbo elementai, pateko į trumpąjį sąrašą dviejose dizaino kategorijose. Tai - geriausias lietuvių šių metų pasiekimas Prancūzijos Rivjeros mieste vykusiame didžiausiame pasaulyje reklamos festivalyje.

„Lietuviai yra pakankamai rimti žmonės, o „Vilnius Comedy Fest“ buvo ta vieta, kur norėjome pasijuokti iš savęs. Nusprendėme panaudoti tai, kas daugeliui atrodo šventa ir neliečiama - šventą Kristoforą“, - BNS sakė reklamos agentūros vadovė Justina Jurevičiūtė.

Šiemet „Kanų liūtai“ sulaukė daugiau kaip 13,5 tūkst. delegatų iš maždaug 90 šalių, vertinimui pateikta per 40 tūkst. darbų. Apdovanojimus pelno mažiau nei 5 proc. darbų.

Lietuviai šiais metais pateikė 29 paraiškas, dauguma iš jų - „Not Perfect | Y&R Vilnius“. Paraiškas taip pat pateikė „Milk“ ir „NEW! Creative agency“ agentūra.

„Norime užsikelti kartelę, einame ten, kur eina visas pasaulis“, - kalbėjo J.Jurevičiūtė.

Kanų liūtų kūrybiškumo festivalyje šiemet itin daug dėmesio skirta diskusijoms, kaip reklamos industriją gali pakeisti sparčiai besivystanti virtualios realybės technologija.

[email protected], +370 5 205 8514 - Lietuvos naujienų skyrius

Rodyti: 
 
 

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.

 

Naujienų srautas

Neprisijungusiems naujienos rodomos su 1 val. pavėlavimu.
 

Ketvirtadienis, kovo 28

2024.03.28 16:57
Užsienio naujienos 2024.03.28 16:57
2024.03.28 16:00
Lietuvos politika 2024.03.28 16:00